Tuesday, February 14, 2006

Boca Spews

You've got to read this about a mix-up in a Boca Raton News story pro wrestling impresario Vince McMahon. Co-editor Dale King reported on February 3 that McMahon had been accused of groping a tanning salon employee. In it he also reported that McMahon was seeking a divorce from his wife. Well, that was only true in wrestling la-la land, apparently. The Long Island Press broke the story in this week's edition about how the News had mixed up fact and TV fiction. What I find most interesting is that the other News co-editor, John Johnston, told the Press that it wasn't the newspaper's fault because it had been reported on -- ugh -- TV. So the News just lifted it and then refused to correct it because, Johnston said, you can't do a correction on a "farce."

1 Comments:

Anonymous Pisces Trucker said...

I'd call Boca News third-rate, but that would be a compliment. The problem starts at the top. Nobody wants to read a bunch of swill. But then again who cares? It's just the Boca News, after all.

1:08 PM  

Post a Comment

<< Home